איך לעצב לוגו שמעביר את המסר שלכם?

 

כל בעל עסק שמכבד את עצמו ידאג ללוגו לעסק שלו. ללוגו יש חשיבות רבה הן מבחינת המיתוג והפרסום של העסק, הן מבחינת המסר שהוא מעביר וכמובן גם כדי להציג את החברה בצורה מקצועית ואיכותית יותר. הלוגו הוא מעין פריט גרפי, ציור מעוצב אם תרצו, המיועד למתג את העסק שלכם בצורה כזו שלקוחות יוכלו לראות את הלוגו ולדעת לזהות אתכם, לדעת שאתם שם. לדוגמה: לוגו של מסעדת מזון מהיר שאם תראו את הלוגו מספיק שתדעו שיש מסעדה של אותה רשת מזון מהיר בהמשך הדרך. הלוגו יכול להיות אלמנט, ציור, פונט מעוצב במיוחד עבורכם, שילוב של הדברים ועוד. הוא יכול להיות בשחור לבן או בצבעים מסוימים שאתם בוחרים לעסק שלכם. כמובן שלצבעים יש משמעות על הרגשות, התחושות והמסרים שאתם מעבירים ללקוחות שלכם ולכן חשוב לעבוד מול מעצב גרפי מקצועי ולא ביצועיסט שרק עושה מה שאתם מבקשים.

מהם האלמנטים ההופכים את הלוגו ללוגו מוצלח?

עיצוב לוגו מקצועי לעסק הוא שירות המצליח להעביר את האמירה או הקונספט של העסק בצורה פשוטה אל הקהל, דרך לוגו החברה גם עבור אנשים שאין לכם היכרות מקדימה עם המותג. כדי להגיע ללוגו מוצלח יהיה עליכם תחילה לעבור תהליך של אפיון לעסק, לזהות את המותג שלכם, למצוא את ההשראה העיצובית שלכם, לבחור את הקונספט שלכם, לחקור את המתחרים שלכם, להחליט לגבי הצבעים והסגנון המועדף עליכם, להחליט האם לעצב טיפוגרפיה חדשה משלכם או לרכוש טיפוגרפיה קיימת אך לא חינמית לעיצוב הלוגו שלכם ועוד.

מהו המסר השיווקי שלכם וכיצד להעביר אותו באמצעות הלוגו שלכם?

מעצב מקצועי ישב אתכם או ישוחח אתכם בטלפון לשיחת אפיון ראשונית חשובה שבסופה תצטרכו למצוא את המסר השיווקי אותו תרצו להעביר לקהל שלכם. בשיחת האפיון הזו או אפילו בתהליך קצר עם עצמכם תצטרכו למצוא את הזהות שלכם ושל העסק שלכם. כלומר: מדוע התחלתם את המיזם או העסק הזה? מהם הערכים שאתם רוצים שהארגון שלכם ייצג? מה הופך אותנו למיוחדים על פני המתחרים שלנו? האם אתם יכולים לתאר את המותג שלכם בקצרה? וכו’.

כמה עולה לעצב לוגו?

כדי לעצב לוגו מקצועי ואיכותי לעסק יש תהליך שלם שצריך לעבור בין המעצב לבעל העסק עד להגעה לתוצאה הסופית. עיצוב הלוגו יכול לקחת כמה ימים ויכול לקחת גם כמה שבועות או חודשים. בהערכה גסה נוכל לומר לכם שלוגו מקצועי לעסק יכול לעלות לכם בין 1000 ל-2000 ₪. תמיד תוכלו למצוא לוגו מוזל יותר אצל מעצבים המגבילים את זמן העבודה על הלוגו שלכם ומשתמשים באלמנטים מוכנים לעיצוב הלוגו אולם לעתים הזול יותר הוא גם היקר יותר ולכן יהיה עליכם לשים לב לכך. חשוב לעסוק מול מעצב גרפי מנוסה ומומחה שידע לעבור אתכם את כל התהליכים הנדרשים להפקת לוגו מנצח שגם מעביר את המסר והקונספט שלכם וגם תהיו שלמים ונינוחים אתו והוא יתאים לכם ולאופי שלכם.

מאמרים מומלצים