איך להקים אתר טוב לעורך דין?

יותר ויותר עורכי דין מבינים, שאתר זה כלי עבודה לכל דבר. מטרת האתר להביא לכם עוד לקוחות, בנוסף אותם לקוחות, שקיבלו עליכם המלצה יכולים למצוא את האתר שלכם ברשת ולהתרשם במקצועיות ואמינות שלכם.

לפני שאתם מתחילים לבנות אתר חייבים לדעת, שכמו בכל דבר יש מגוון אפשרויות: להקים אתר לגמרי לבד, לשכור שירות של פרילנסר או לפנות לחברה, שמתמחה בבניית אתרים. לבחור באיזו דרך ללכת  – זו החלטה נטו שלכם, שאמורה להתבוסס על תקציב, על זמן פנוי ועל התמצאות  שלכם בתחום טכנולוגי.

דבר אחד כדי שתזכרו שאפשר להשקיע כסף וזמן אך לא לקבל שום תמורה ואפשר להקים אתר שבעזרתו מעגל הלקוחות יתרחב פי כמה. תכנון נכון של תהליך – זה מפתח להצלחה. נקודה נוספת שחשוב לציין, שתחום התמחות של עורך דין אינו גורם בעל השפעה גבוהה על ההצלחה. כללים לבניית האתר של עורך דין הגירה לארה”ב או עורך דין אשר מתמחה בדיני עבודה יהיו זהים.

קווים מנחים להקמת אתר לעורך דין

  • הכירות עם מתחרים
  • בניית תכנית ואסטרטגיה שיווקית
  • הגדרת קהל יעד
  • רכישת דומיין וחבילת אחסון
  • בחירה של תבנית עיצובית לאתר
  • הקמת אתר בפועל
  • כתיבה והוספת תוכן לאתר
  • קידום אתר ברשת
  • תהליך הקמת אתר תמיד מומלץ.

להתחיל מהכירות עם “הסביבה”. תכנסו לאינטרנט תמצאו את המתחרים שלכם בתחום, תבדקו על מה הם שמים דגש, איזה תוכן מפרסמים, על איזה ביטויי חיפוש מוצגים. ברשת יש לא מעט כלים שיכולים לסייע בזה, חלקם חינמיים וחלקם בתשלום. בזמן שאתם מסתכלים על האתרים של מתחרים כבר תחשבו למה אתם מתחברים ורוצים שבאתר לשכם יופיע ולמה פחות. זה יעזור לכם גם בבניית אסטרטגיה שיווקית. זכרו אתר אמור לשמש אתכם ליום ולא יומיים, לכן התוכן בו חייב להתעדכן על בסיס קבוע. לאחר מכן תחשבו מי יהיה קהל היעד, בהתאם גם תכינו ותעלו תכנים מתאים לאתר.

שלב הבא זה רכישת דומיין וחבילת אחסון, בו מאוד חשוב להקפיד שבזמן הרכישה גם דומיין וגם חבילת אחסון יהיו רשומים על שמכם וגם יהיה לכם את כל ההרשאות והגישות, כמובן שזה מתייחס לרב לאלו שבחרו לפנות לפרילנסר או לחברה. זה מבטיח שהמידה ותחליטו לסיים איתם תקשורת אתר וגישות יישארו בידיכם.

על תבנית לא נפרט במסגרת המאמר הזה רק נמליץ שלא תהיה יותר מידי מסובכת ועמוסה. תשימו לב גם על נראות של עמוד הבית. הוא אמור לשדר מקצועיות, להיות מאוד נוח בניווט וכמובן לכלול דרכי יצירת קשר.

תמיד תשימו דגש על תוכן שיוצג באתר. תוכן חייב להיות שימושי ומקצועי עד כמה שניתן, אבל תמנעו בשימוש יתר במושגים מקצועיים, מכיוון שזה לא כל כך מובן לגולשים ולפעמים אפילו יכול להבריח מהאתר. הכי טוב אם תכתבו תוכן לאתר בעצמכם, אבל במידה וזה לא מתאפשר תמצאו כותב תוכן מקצועי, שמתמחה בכתיבת תוכן מעולם המשפטים.

נקודה אחרונה זה קידום האתר. אם יש לכם זמן, אז אתם מוזמנים לעבור קורס קידום אתרים, ואז תצליחו לבצע את קידום האתר לבד. במקרה, שאין לכם זמן לזה אז עדיף שתשאירו את זה לאנשי מקצוע.

מאמרים מומלצים